Alla inlägg den 6 december 2011

Av Linda Lasson - 6 december 2011 16:56

  Titta så många domherrar visst är de fina! Och i natt kom det ännu mer snö så det blev en riktigt fin dag med rosa soluppgång mot den vita marken.


 


 

Till och med sjön har fått ett tunr istäcke med lite snö på, men det kommer att dröja innan vi kan gå några promenader på den ännu.


 

Fozzy trivdes i snön.


 


 

Men Åke tyckte bara att det var kallt om tassen...

Av Linda Lasson - 6 december 2011 16:34

  Håller på med ett nytt broderi som jag vill ha i hallen sedan. Det är en typ av märkduk, jag säger typ av eftersom de brukar vara gjorda helt i korsstygn men jag känner för att blanda lite olika stilar.

Texten såg jag för långe sedan och kände att jag skulle vilja göra en egen version av.


 

Nedan är en "riktig" märkduk gjord av Katie Wedding. Jag har mycket kvar att göra speciellt på huset.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


VÄLKOMMEN TILL OSS!

Textiltarv att vårda

  

Min mormorsmormor, mamma, mormor och mormorsmor. 

Hemslöjd

  

Fozzy Bear, 4 år

               

Bengt, 4 år

                  

 

Åke, bror till Bengt

                   

Sven, 2 år

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Till minne av Simba

  Simba           

Hemligheten

        

"Lycka är att varje dag ägna sig åt någonting man älskar, även om det bara är 2 minuter."

"Skogstokig"

  

"Trädkramare"

  

Lillån vintern 09/10

    

Gussjön

 

Översättning

Länkar

Köket

    

Hallen

    

 

Vit julstjärna

    

Sovrummet

    

Ute

       

Senaste inläggen

Väder

Väder Bölen

Kategorier

Ingrid Sjöstrand

    

"Du som tycker att dagarna går och livet flyr.

Ta dig samman och gör något onyttigt."

 

Arkiv

Vänskap

 

Bengt och Åke

 

Sven

  

Månfaser

CURRENT MOON

RSS

Besöksstatistik

Tack för ditt besök!

              Välkommen tillbaka!


Ovido - Quiz & Flashcards